Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Nejen nízká cena za plyn, ENRA SERVICES sází i na férové jednání se zákazníky

ENRA SERVICES je dodavatel plynu, jehož tým spolupracovníků působí na energetickém trhu přes dvacet let. Právě dlouhodobá zkušenost v oboru dává zákazníkům firmy záruku profesionálních služeb a korektního jednání, k nimž se řadí tarifní produkty levného plynu se společným jmenovatelem – nízká cena.

Společnost dodává levný plyn jak domácnostem, tak firmám, úřadům či institucím, a to po celé České republice za jednotné ceny. „Nepatříme sice k energetickým gigantům, ale právě nízké provozní náklady nám umožňují nabídnout výhodnější cenu plynu, než poskytuje řada jiných dodavatelů v daném regionu,“ říká Josef Navrátilík, jednatel firmy. „Zákazník si navíc může zvolit produkt podle toho, zda preferuje administrativní komfort, on-line komunikaci, či garanci ceny na pevně stanovené období. Nízká cena je samozřejmostí u každého z nich.“ Spočtení individuální úspory zákazníkům umožňuje kalkulačka plynu na internetových stránkách společnosti www.enra.cz.

Při srovnání ceny plynu s ostatními dodavateli je nesporné, že s produkty ENRA SERVICES zákazník ušetří tisíce korun ročně. Ale nejen příznivá cena hraje významnou roli v portfoliu nabízených služeb, společnosti se rozhodně nejedná o to, aby byla v každém okamžiku na trhu s plynem tím nejlevnějším dodavatelem. „Chceme zákazníkům poskytovat plyn za výhodnou cenu v dlouhodobém horizontu,“ pokračuje Josef Navrátilík. „Proto preferujeme zodpovědný přístup a pečlivé plánování naší cenové politiky, která pak nebude vůči našim odběratelům podléhat krátkodobým výkyvům.“

Vhodná strategie nákupu plynu se společnosti i jejím zákazníkům vyplácí. Například přes nedávný nepříznivý vývoj cen na energetických burzách a intervenci ČNB zachovala ENRA SERVICES nízké ceny za plyn i k 1. lednu 2014, změnila se pouze cena za distribuci, která ovšem tvoří pouze malou část celkového vyúčtování za dodávku této energie.

Férový přístup k zákazníkům není na dnešním turbulentním energetickém trhu, kde jen v loňském roce proběhla změna dodavatele plynu u více než 297 tisíc odběrných míst, vždy úplnou samozřejmostí. Pro ENRA SERVICES však jde o další stavební kameny v samotných základech firmy. Proto také společnost přistoupila k Etickému kodexu obchodníka v energetických odvětvích, a tím se zavázala dodržovat nejen zákonné normy, ale také dobré mravy. „Transparentní jednání je alfou a omegou našeho vztahu se zákazníkem,“ dodává Josef Navrátilík. „Například zákazník, který s námi uzavře smlouvu na produkt s pevnou cenou, má jistotu, že tuto cenu mu budeme garantovat po celou dobu jeho časového závazku.“ Není totiž úplnou výjimkou, že někteří dodavatelé zákazníka sice nalákají na fixaci ceny, ta pak ale platí pouze po část období, na které zákazník smlouvu uzavřel, bez možnosti její výpovědi. U ENRA SERVICES nemusí mít zákazník z uplatňování podobných praktik obavy.

V neposlední řadě chce ENRA SERVICES ukázat, že si váží věrných a spokojených zákazníků. Mimo jiné pro ně připravila věrnostní program a slevový bonus za doporučení každého nového odběratele.

 
 
Reklama