Servisní smlouva E2C (Easy To Care) s nespornými výhodami
Tento způsob servisního zabezpečení produktů SINCLAIR je velmi transparentní a je v poslední době nejvíce využívanou formou zabezpečení servisu našimi zákazníky. Smlouva E2C má několik nesporných výhod:
Servisní smlouva E2C (Easy To Care)
Servisní smlouva E2C (Easy To Care) definuje vzájemné podmínky mezi dodavatelem a zákazníkem. Ve smlově E2C jsou zahrnuty všechny podmínky potřebné k zajištění plné spokojenosti zákazníka. Jsou zde zahrnuty všechny atributy:
- cena za zhotovenou kopii/tisk/sken
- reakční doba servisního střediska
- nástup technika na opravu
- doba kdy je potřeba zapůjčit náhradní stroj
- a jiné
Tento způsob servisního zabezpečení na pořízené stroje je velmi transparentní a je v poslední době nejvíce využívanou formou zabezpečení servisu našimi zákazníky.
Smlouva E2C má pro zákazníky několik zcela nesporných výhod oproti běžnému servisnímu zabezpečení:- zákazník platí skutečně jen to co spotřebuje, neplatí již jiné nákladové položky
- vyrovnané cash-flow
- pravidelné účtování zhotovených kopií/tisk/sken, což má za následek, že zákazník má velmi rychlé, pravidelné a zcela přesné informace o svých měsíčních nákladech na provoz zařízení
- snížení personálních nákladů na objednávání servisu, náhradních dílů, spotřebního materiálu
- dodávky papíru a spotřebního materiálu přímo ke stroji
- záruka po celou dobu trvání servisní smlouvy
- bezplatné zapůjčení náhradního stroje v případě větší poruchy
- pravidelné upgrade Firmware
- provozní nezávislost na dodavateli (zásoba spotřebního materiálu u stroje)
- fixní náklady po celou dobu trvání smlouvy
SINCLAIR Global Group, s.r.o. se soustřeďuje na produktovou oblast klimatizační techniky, tepelných čerpadel a LED osvětlení. Hlavním cílem značky SINCLAIR je přinést pohodlí do života lidí naší modré planety a zároveň chránit životní prostředí.