Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Účinnost na MAX - Panasonic v Česku posiluje povědomí o značce

V březnu skončila kampaň Panasonic, která se zaměřila na brand awareness značky v segmentu vytápění a chlazení. Kampaň proběhla ve 2 fázích a kombinovala OOH reklamu, rádio spoty i digitální nástroje.

Kreativu i nákup médií v rámci kampaně svěřil Panasonic pražské reklamní agentuře Underline. „První etapa se uskutečnila v říjnu 2023 a vsadili jsme při ní na claim Made by zlaté české ručičky, abychom zdůraznili fakt, že Panasonic vyrábí tepelná čerpadla pro ČR i Evropu právě zde v Česku. Využili jsme OOH reklamu, spoty na Radiu Kiss a rádiích United Progressive Plzeň a investovali jsme i do digitálu. Druhá fáze kampaně běžela v březnu s claimem Účinnost na MAX, a to především proto, že energetická účinnost Panasonic čerpadel patří v oboru k naprosté špičce. A navíc kritérium energetické účinnosti je pro cílovou skupinu se zájmem o tepelná čerpadla velmi důležité,“ vysvětluje Karolína Koblížková, account managerka agentury Underline.

Brand kampaň v číslech

Panasonic celkově během kampaně využil více než 200 billboardů napříč republikou, a kromě významných investic do bannerů na sociálních sítích investoval i do reklamy na serverech patřících do portfolia významných mediálních domů, jakými jsou Czech News Center, Seznam, MAFRA nebo Economia.

Po ukončení kampaně se uskutečnil průzkum, ve kterém si Panasonic kampaň vyhodnotil. „Velmi nás potěšilo, že jsme meziročně v Top of Mind Awareness poskočili o 300 %, a ve spontánním povědomí o značce dokonce o 400 %. Vzhledem k tomu, že se v našem oboru vytápění a chlazení pohybují desítky firem, jedná se o výborný výsledek,“ říká Petr Horký, obchodní ředitel Panasonic pro Česko i Slovensko.

Více informací


Panasonic (divize tepelná čerpadla a klimatizační technika)
logo Panasonic (divize tepelná čerpadla a klimatizační technika)

Společnost Panasonic je jedním z předních světových výrobců klimatizačních systémů a tepelných čerpadel. V tomto oboru má přes 60 let zkušeností. Své produkty vyváží do více než 120 zemí a dosud vyrobila více než 200 miliónů kompresorů.

 
 
Reklama