Nízké ceny za plyn v otopových kategoriích řadí ENRA SERVICES k dodavatelům s nejvýhodnější nabídkou na trhu
Výhodné ceny plynu v dlouhodobém horizontu. Tarifní produkty, z nichž si může vybrat každý, včetně těch, kteří dávají přednost garanci ceny na určité období, nebo chtějí strávit co nejméně času administrativní agendou. K tomu férové jednání a individuální přístup k zákazníkovi - to jsou základní předpoklady, na nichž staví svoji působnost v celé České republice společnost ENRA SERVICES.
Firma sice nepatří k velkým energetickým gigantům, ale právě nízké provozní náklady, flexibilita při rozhodování a pečlivé plánování nákupní strategie umožňují dodávat plyn domácnostem i firmám za výhodnější ceny, než jaké nabízejí dominantní dodavatelé v jednotlivých regionech. „Produkty, u nichž garantujeme pevnou cenu na dané období, jsme letos zlevňovali už třikrát – v lednu, v březnu a v listopadu,“ říká jednatel společnosti Josef Navrátilík. „K 1. lednu 2016, tedy přímo uprostřed topné sezóny, se slevy rozšiřují i na všechny ostatní tarifní nabídky.“
Ke změně ceny společnost přistoupila jak v komoditě (plyn), tak u stálého měsíčního platu, který ENRA SERVICES sjednocuje napříč všemi odběrovými pásmy. U elektronických produktů ePLYN a eFIX24 je jeho výše měsíčně 49 Kč, u produktů s plným zákaznickým komfortem PLYN (dříve známý pod názvem STANDARD) a FIX24 zákazníci zaplatí 69 Kč. Výsledkem je zlevnění téměř ve všech odběrových pásmech kromě nejnižší spotřeby, kdy zákazníci používají plyn pouze k vaření. „Naopak v otopových kategoriích nás nové ceníky plynu řadí k dodavatelům s nejvýhodnější nabídkou na trhu,“ uvádí Josef Navrátilík.
Například majitel rodinného domu s průměrnou spotřebou 30 MWh ročně ušetří s produktem eFIX24 v porovnání s tarifem dominantního dodavatele (RWE) až 29 % z ročních nákladů na plyn a cena plynu za m3 je nižší o 3,89 Kč. Pevná cena po dobu 24 měsíců také umožní po celou dobu udržet výdaje na energie pod kontrolou. „Ceník plynu se aktuální úpravou navíc zpřehledňuje a zjednodušuje, naši zákazníci v celé České republice nyní mohou odebírat levný plyn za jednotnou cenu napříč všemi pásmy spotřeby,“ dodává Josef Navrátilík.
Společnost ENRA SERVICES, jejíž spolupracovníci těží z více než dvacetiletých zkušeností v oboru plynárenství, si zakládá na férovém a solidním jednání s klienty. Příkladem může být skutečnost, že u žádných smluv uzavřených s časovým závazkem nedochází k jejich automatické prolongaci. Naopak, takovéto smlouvy přecházejí na tarifní produkty s dobou neurčitou a zákazník pak může v souladu s obchodními podmínkami smlouvu kdykoliv vypovědět. U výpovědi smlouvy nedělá společnost rozdíl mezi tím, zda jedná přímo se zákazníkem, nebo s dodavatelem, který ho zastupuje na základě plné moci, a jakékoliv nejasnosti se snaží transparentně a jednoznačně vysvětlit. Poradenství zákazníkům poskytuje jak zákaznická linka, která je v provozu všech sedm dní v týdnu, tak pracovníci zákaznických kanceláří v Ostravě a v Jeseníku.