Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Kotel za půl přináší chytré řešení vytápění vaší domácnosti

Začátek nové topné sezóny se vždy nese v duchu otázek o vhodném způsobu vytápění. Z průzkumu společnosti E.ON vyplývá, že pokud by lidé uvažovali o modernizaci vytápění, tak vytápění pomocí plynového kotle, ať už kondenzačního (22 % respondentů) nebo klasického (16 %), patří spolu s tepelným čerpadlem (28 %) k preferovaným volbám. Pokud patříte mezi ty, kteří aktuálně zvažují právě koupi prvního jmenovaného zařízení, pak byste nyní měli zbystřit. Nová služba Kotel za půl je totiž určena právě vám.

Kotel za půl přináší chytré řešení vytápění vaší domácnosti

„Stále chceme na trh přicházet s něčím novým, a lépe tak reagovat na potřeby našich klientů. Kotel za půl představuje cenově výhodné, a navíc velmi pohodlné řešení, jak vyměnit starý kotel za nový,“ vysvětluje Luboš Vrbata, manažer E.ON Energie zodpovědný za zákaznická řešení.

Při výběru nového kotle je pro spotřebitele nejdůležitějším kritériem cena. „Průzkum ukázal, že pořízení nového kotle by pro dvě třetiny lidí představovalo znatelný zásah do rodinného rozpočtu. Bezplatné odložení části platby při pořízení nového kotle by uvítalo 52 % lidí. Proto náš nový produkt Kotel za půl snižuje počáteční cenu kotle na polovinu, přičemž zbytek může klient uhradit v pravidelných měsíčních splátkách po dobu pěti let bez navýšení. Služba navíc přináší prodlouženou záruku na 5 let a po stejnou dobu i pravidelné roční kontroly spotřebiče i spalinových cest,“ vysvětluje Vrbata.

Lidé nemají přehled o dodatečných investicích a podceňují kontroly

Kromě ceny lidé nejčastěji při výběru kotle řeší úsporu energie, celkovou spotřebu a výkon topného zařízení. Méně než 10 % dotázaných pak přihlíží k hlučnosti spotřebiče a nákladům na servis a montáž. „Jenže právě samotná demontáž starého kotle a instalace nového může vyjít na nemalé peníze, třeba až na dvě třetiny ceny kotle. Přitom celých 47 % lidí nemá tušení, kolik montáž nového kotle může stát,“ upozorňuje Luboš Vrbata. Jelikož služba Kotel za půl nabízí klientům komplexní řešení, zahrnuje kromě plynového kondenzačního kotle Buderus s regulací i zajištění jeho instalace včetně spojovacího materiálu a základní sady odkouření.


Dalším kamenem úrazu bývají také pravidelné revize kotlů. Jak ukázal průzkum, plná polovina respondentů neví, jak často by si měla nechat kotel odborně zkontrolovat. „Pravidelné kontroly kotle i spalinových cest jsou zásadní hned ze dvou důvodů. Především je to kvůli bezpečnosti, nicméně lidé často podceňují i fakt, že dobře servisovaný kotel funguje lépe, efektivněji a také delší dobu,“ upřesňuje Luboš Vrbata. Díky službě Kotel za půl už nebudou muset klienti frekvenci kontrol sami sledovat, i tuto starost můžou pustit z hlavy. „O pravidelné kontroly spotřebiče i spalinových cest se postaráme my. Na nutnost kontroly zákazníka dopředu upozorníme a následně ji také sami provedeme, klient se nemusí o nic starat,“ vysvětluje Luboš Vrbata z E.ONu.

Kolik to stojí?

Výhodnost celého řešení spočívá v tom, že při koupi kotle zaplatí zákazník pouze polovinu z ceny kotle. Zbývající část bude postupně splácet v pravidelných splátkách po dobu následujících pěti let, a to bez jakéhokoli navýšení. Pro zákazníky, kteří již plyn od E.ONu odebírají, si ale společnost připravila ještě malý benefit navíc. „Stávajícím odběratelům v rámci balíčku odpustíme až pět měsíčních splátek, takže se pro ně pořízení nového kotle se službou Kotel za půl, stane ještě výhodnějším,“ uzavírá Luboš Vrbata.

Pro více informací navštivte web www.eon-teplo.cz.


E.ON Česká republika, s.r.o.
logo E.ON Česká republika, s.r.o.

Skupina E.ON je tradičním partnerem české energetiky. Na českém trhu působíme od roku 1998. Dodáváme elektřinu 1,2 milionu zákazníků a zemním plynem zásobujeme více než 220.000 zákazníků, a to převážně v jižních Čechách a na jižní Moravě.