Woltair zkracuje cestu k tepelnému čerpadlu a fotovoltaice
Společnost Woltair posouvá digitalizaci na novou úroveň a zavádí unikátní self-service prodej tepelných čerpadel a fotovoltaiky. Díky němu zkracuje administrativní proces ze dvou týdnů na dva dny.
Woltair čím dál tím víc sází na maximální využití digitalizace a automatizace procesů a usiluje o co nejdelší protažení digitální cesty od on-line kalkulačky až po digitální podpis kontraktu. Zavedení self-service prodeje tepelných čerpadel a fotovoltaiky je zásadním krokem na této cestě.
Rychlost, pohodlí, bezpečí
V případě zájmu o tepelné čerpadlo či fotovoltaiku si zákazník může vybrat, zda zvolí cestu self-service prodeje, nebo návštěvu obchodního zástupce. „Pro zákazníky samozřejmě zachováváme i nadále tradiční off-line prodej, ale většinu zakázek chceme směřovat právě do self-service. Naším cílem je neustále vylepšovat samoobslužný prodej, aby zákazníka bavil, byl pro něj srozumitelný a cítil se komfortně. Zkrátka aby výsledkem byla co nejpříjemnější zákaznická zkušenost, to je pro nás to nejdůležitější,“ říká Žaneta Pavlíčková, Woltair Head of Digital Sales.
Self-service prodej je zákazníkům k dispozici jak v desktopové, tak mobilní verzi webu. Po celou dobu self-service prodeje je přitom zájemcům k dispozici zákaznická podpora, která poskytuje asistenci s vyplněním formuláře.
Po dokončení self-service prodeje navíc následuje návštěva technika, který přímo v místě instalace ověří technickou realizovatelnost vybraného řešení. Jde přitom o stejného technika, který následně vybrané zařízení instaluje.